Jak naprawić relacje z kleintem?

Jak naprawić relacje z kleintem?

Jak naprawić relacje z kleintem?
autorem artykułu jest Piotr Organista

Jeżeli masz już zbudowaną listę adresową i powoli zaczynasz z niej korzystać. Może się zdarzyć, że popełnisz jakiś błąd. Na przykład zaspamujesz swoją listę, czyli wyślesz kilka maili za dużo. Albo wyślesz maila, który był nieprawidłowo sformatowany lub były w nim jakieś błędy (nieprawidłowe linki itp.) Takie rzeczy się jak najbardziej zdarzają, szczególnie na początku prowadzenia newslettera (z czasem nabierzesz doświadczenia). Jeżeli wiesz że popełniłeś taki błąd możesz zrobić dwie rzeczy.

Siedzieć cicho i liczyć, że błąd przejdzie bez echa… albo od razu przyznać siÄ™ do błędu i przeprosić swoich subskrybentów. Po prostu krótko wytÅ‚umacz co siÄ™ staÅ‚o, dlaczego to siÄ™ staÅ‚o i przyznaj siÄ™ do winy.

Kiedy mi się zdarzyło wysłać źle sformatowany mail (w którym testowałem nowy szablon) do moich subskrybentów, od razu przeprosiłem za to wszystkich ludzi na liście. Jak się później okazało dostałem od moich subskrybentów , kilka naprawdę miłych maili zwrotnych. Tak wiec szybkie przyznanie się do winy, jak najbardziej wyszło mi na dobre i pomogło zacieśnić relacje.


Pamiętaj
Kluczem do doskonałych relacji z klientem, jest szanowanie jego osoby i czasu. Nikt z nas nie chce marnować czasu na bzdury i nikt nie chce być źle traktowany. Twoim zadaniem jako prowadzącego newsletter jest dbanie o Twoich czytelników.



--
Piotr Organista zajmuje się copywritingiem i prowadzeniem newsletterów. Po więcej darmowych informacji i raportów, jak prowadzić newsletter, wejdź na: http://www.pronewsletter.pl/


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Zobacz takze:
Dobrze jest mieć rzadkie hobby inwestycyjne
Jak wykorzystać sieć telefonów komórkowych do reklamy b
Magiczna moc dodatków
W jaki sposób myślą ludzie sukcesu?
Wszyscy jesteśmy konsumentami